Merlot 2005, Casa de Vinuri Huşi

Merlot 2005, Casa de Vinuri Huşi Demisec 12% DOC CMD Podgoria Babadag 12 lei, Real Că tot sunt discuţii furtunoase despre branduri, marketing-puteţi citi aici o poveste de succes. E drept că nu în Europa. Dar marketingul nu are graniţe. Sau are? Casa de Vinuri Huşi Speed şi-a luat viteză pe piaţa de profil din China după ce alături de un partener chinez a înfiinţat firma Crama Huşi Tianjin, prezentă în 43 de supermarketuri din sud estul Chinei. Brandurile Cramei Huşi au plecat de la figurile clasice-Ştefan cel Mare, Mihai Viteazul, Vlas Ţepeş. Asta nu e o surpriză. Interesantă este explicaţia lui Serghei Bunescu pentru alegerea făcută. Conform domniei sale, chinezii au încă în memorie filmele despre Mihai Viteazul şi Vlad Ţepeş. Un alt motiv şi mai interesant e că vinurile exportate au crescut în calitate, fiind poate mai bune decât cele franţuzeşti sau italiene, dar nu sunt cunoscute. Chinezii, sper eu, au o memorie foarte bună. Mai sper că Ginsengul nu se dă cu reţetă şi că italienii şi francezii să nu exporte în China. Acum despre vin. Un Merlot de o culoare destul de tinerească care nu sugerează vârsta afişată pe etichetă. Nas auster , parcă aduce a miere. Gustul debutează cu aromă de butoi, fructe de pădure şi cireşe amare. Pentru vârsta lui nu are deloc corpul şi structura aşteptată. După o scurtă odihnă apar note ierbose. Post gustul este lung, ierbos cu cireşe şi vişine şi un pic de condiment, asta fiind partea bună a vinului.Din păcate singura. Nebaricat, old school. În principiu, pentru că nu cred că şcoala asta chiar aşa veche fiind ar scoate aşa vin. Chiar dacă l-ar vinde în China. Se poate bea, categoric. Mai ales dacă ai drum la Beijing. Costă 12 lei dar tot un vin slab rămâne. sursa foto

Leave a Reply

Your email address will not be published.